Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Nedir: Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünün amacı bu bölümde eğitim gören öğrencilerin firmalara, kurumlara, kuruluşlara, veya bireylere ait olan markaların algısını yaparak iletişim araçlarını en doğru şekilde kullanmasını öğretmektir. Halk dilinde İngilizce manası olarak bilinen Public Relations sözcüğünün kısaltması olan PR şeklinde tabir edilir.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Eğitim Süresi Kaç Yıldır?

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 4 yıllık bir lisans programıdır ve sadece sözel puan türünden yeterli düzeyde puan alan öğrencilerin tercih etmesinin mümkün olduğu bir bölümdür. Diğer taraftan söz konusu bölüm, üniversitelerde İletişim Fakültesinin bünyesinde yer almaktadır.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Dersleri Nelerdir?

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünde eğitim almak isteyen ve tercihini bu bölümden yana kullanan öğrencilerin söz konusu bölümde göreceği bazı dersler şu şekildedir:

Pazarlama Yönetimi

Yeni İletişim Teknolojileri

Stratejik İletişim

Marka Yönetimi

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Kurumsal İletişim

İkna Edici İletişim

Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar

Kamusal Halkla İlişkiler

Kurum İçi Halkla İlişkiler

Lobicilik ve Halkla İlişkiler

Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler Kampanya Analizleri

Sürdürülebilirlik ve Halkla İlişkiler

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi

Reklamcılıkta Yaratıcılık ve Yazarlık

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Mezunu Ne İş Yapar?

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünü başarıyla tamamlayan ve diplomasını alan öğrenciler, kişi, kurum veya kuruluşlara ait marka değerini halka tanıtmaya ve markanın bilinirlik düzeyini artırmaya yönelik çalışmalarda görev alırlar.

Geomatik Mühendisliği Bölümü Nedir?

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Mezunu İş Olanakları Nelerdir?

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünü tercih ederek söz konusu bölümde aldığı tüm dersleri geçmeyi başaran ve mezun olmaya hak kazanan kişiler, giderek daha fazla gelişen teknolojik imkanlar sayesinde pek çok alanda iş imkanına sahip olabilmektedir. Bahsi geçen bölümü bitirerek diplomasını alan bireylerin görev alabileceği kurum ve kuruluşlar arasında dijital reklam firmaları, reklam firmaları, marka danışmanlık firmaları, siyasi partiler, şirketlerin kurumsal iletişim birimleri ve pazarlama şirketleri yer almaktadır.

Share.

Çeşitli Forum siteleri ve Blog sitelerinde editörlük yaptıktan sonra Artık Bu blogda uzman olduğum alanlarda yazılar yazmaya başladım. Burada Özellikle Rüya tabirleri konusunda ve diğer konularda araştırıp öğrendiğim alanlarda paylaşımlar yapmak ve öğrendiklerimi daha çok kişinin öğrenmesini sağlamak beni çok mutlu ediyor.

Leave A Reply